onsdag den 5. september 2018

Prima Love Story Vol.2

Jeg viser i dag 3 kort, som jeg har lavet med designpapir fra Prima's Love Story Collection.
Jeg er ret vild med den papirserie, og den passer perfekt til de feminine kort.



Jeg har til dette kort brugt flg. dies:
Doily er fra Prima
Tags med cross-stitch kant er fra Romak
Tags med pierced kant er fra Mama Elephant

Nøglehullet er stengips støbt i en Prima silicone støbeform
Chipboard er fra Scrapiniec
Blomster og crystals er fra Prima
Organza bånd og hampsnøre



Her har jeg brugt hampsnøre, hvid sissal og tyl
Kort, hjerter og blomster er fra Prima
Rhinsten er fra Dixi Craft

Den runde ramme er et hjemmelavet chipboard, hvor jeg har limet 3 ens udstansninger sammen.
Dertil har jeg brugt med de nye runde dies fra Simple and Basic serien



Til det sidste kort har jeg brugt disse dies:
Tags og "Smile" fra Mama Elephant
Doily og blade fra Prima

Blomsterne er ligeledes fra Prima
Organza bånd og hampsnøre

Dette var alt fra mig i dag. Ha' en dejlig onsdag aften.
Scraphilsner

Anne-Mette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar