søndag den 2. september 2018

Prima Love Story

I går var jeg til Scrap i Billund sammen med en flok skønne piger. Det er et vildt hyggeligt arrangement, og det er skønt at kunne hygge sig en hel dag sammen med andre "papirtosser".
Vi fik snakket, shoppet men fik sandelig også lavet noget.
TAK:
-til Bodil og Dorthe og deres hjælpere, som gør det muligt,
-og til de 2 fremmødte butikker, der søger for Dankortet ikke samler støv i pungen,
-og sidst men ikke mindst alle de skønne kvinder, jeg snakkede med i løbet at dagen.

Jeg fik lavet disse 3 kort. Fælles for dem er, at jeg har brugt designpapir fra
Prima's Love Story Collection.






Kortbasen er cremefarvet og måler 14x14cm.
Jeg har foruden mønsterpapiret brugt Neenah karton i hvid og kraft og cremefarvet karton.
Diecuts med doily, blomst og blade er lavet med dies fra Prima.
Den runde ramme er lavet med de nye cirkel-dies Simple and basic.
Frimærke rammen er en dies fra Avery Elle: Postage Stamp.
Tags på det øverste kort er lavet med die fra Mama Elephant: Tags a lot.
Her har jeg også brugt CreaLies XXL39.
Chipboards er fra Scrapiniec og Wycinanka.
Blomster, kort, journaling cards og tickets er embellishments fra Prima's Love Story serie.
Jeg har også brugt bånd, sissal, hampsnøre og tyl.
Gips rammen er støbt i form med stengips.

Det var alt fra mig i dag. Ha' en dejlig søndag derude.
Scraphilsner

Anne-Mette



4 kommentarer:

  1. De er så smukke i lækkert papir.... du er også så dygtig😊
    Også tak for hyggelig selskab , knus

    SvarSlet
  2. De er simpelthen så flotte. Og så måtte jeg da lige kigge nærmere på det mønsterpapir ;-)

    SvarSlet