lørdag den 22. september 2018

Flirty Fleur Prima vol.2

Jeg ved ikke, om I kender det -men når jeg finder noget papir, jeg er vild med, så kan jeg slet ikke få nok af at bruge det til fremstilling af mine kort. Denne super lækre serie Flirty Fleur fra Prima, er jeg i hvert fald ikke blevet træt af endnu, tværtimod. I dag får I lige de seneste 4 kort, jeg har lavet med designpapir og embellishments fra serien.













Som I nok har luret, er jeg lidt hooked på at bruge rammer i mange forskellige afskygninger.
Jeg synes, rammer er rigtig gode til at fremhæve tekster, billeder og/eller smukke
detaljer i mønsterpapiret.
Denne serie har en smuk holographic foil belægning på den ene side af mønsterpapiret i str. 12"x12".

Det var alt fra mig på en rigtig efterårsdag med regn og rusk.
Ha' en dejlig (scrap)dag
Anne-Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar