torsdag den 6. september 2018

Prima Love Story Vol.3

I dag viser jeg endnu 5 kort lavet med Prima's Love Story serie.
Jeg er ret vild med den papirserie, og det har da vist taget helt overhånd med produktion af kort med netop den serie. Serien har ligget i en kasse siden foråret, da jeg ikke har kunnet finde tiden til at scrappe siden jeg konfirmations- og studenterkortene.
Her får I så kortene:



Kortet måler 14x14cm.
Dette er et shaker-kort, hvor jeg har brugt cirkel-die og shaker fra Tonic.
Det er lækkert, at die og shaker følges ad i et sæt til en overkommelig pris.
Man kan altid købe flere shakers end de 5, der følger med i sættet.
Jeg har brugt dies fra: Prima(blade), Precious Marieke(bladranke)
og Avery Elle(ramme og tag)
Sommerfuglene er i stengips.



Kortet måler 10,5x14,8cm.
Jeg har brugt en doily-die fra Cheery Lynn.



Kortet måler 10,5x14,8cm.
Blade er lavet med die fra Prima.



Kortet måler 10,5x14,8cm.
Bladene er udskæret med die fra Prima.



Kortet måler 10,5x14,8cm.
Bladranken er udstanset med en die fra Precious Marieke.

Fælles for alle kortene er, at der er brugt tickets, crystals, journaling cards og blomster fra Prima.
Desuden har jeg brugt tyl, hampsnøre, organza bånd og sissal.
Kortbaserne er lavet i cremefarvet. Der er også brugt kraft karton under mønsterpapiret.
Det var alt fra mig i dag.

De bedste scraphilsner
Anne-Mette




9 kommentarer:

  1. De er utroligt fine og romantiske alle de kort du har lavet med denne serie. De lyse farver giver også kortene en form for lethed, håber du forstår hvad jeg mener ☺.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, og ja -jeg forstår hvad du mener :-)

      Slet
  2. Som sædvanligt lækkerier,Fra din hånd.

    SvarSlet
  3. Superflotte kort med mange deltajler. Du bruger tit sissal hvor kan man købe det

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Sissal har jeg købt hos Wild Orchid Crafts i England, men det er desværre udgået fra deres sortiment.

      Slet
  4. Som altid super lækre kort, som kun du kan få dem til at se ud 🌺🌺

    SvarSlet