søndag den 16. september 2018

Kort med dansk design

I dag blogger jeg med 3 kort, jeg har lavet med designpapir fra Soffie Bondes nye Autumn Days kollektion. Derudover har jeg brugt danske tekststempler af Gitte's(Hobbyboden) eget design samt dies fra Anette's(Happymade) Simple and basic serie. Det er skønt, at vi har nogle dygtige danske designere, der lancerer lækre sager til vores skønne hobby.









Til disse kort har jeg brugt flg. dies:
Pierced Circles fra Simple and basic serien
Pierced rectangles fra Simple and basic serien
Leafy Wreath fra Impression Obsession
Doily fra Prima Marketing
Labels med cross-stitched kant fra Romak

Alle tekster er stemplet med Gitte's stempelsæt: Snirkler og snørkler og fælles for teksterne er,
at de er varm-embosset. Dertil har jeg brugt Cranberry Metalic embossing pulver fra Ranger.
Den matcher de lilla papirer perfekt.

Blomsterne er fra Prima og Wild Orchid Crafts. I centret af papirblomsterne har jeg kommet en god klat lim og drysset glasperler ovenpå. Glas perlerne er fra Prima og farven hedder: Licorice.

Chipboards er fra Scrapiniec og Snip Art. Rhinsten er fra Dixi Craft.

Uh, hvor jeg synes, det er blevet efterår alt for hurtigt. Dermed udfordres jeg, når jeg skal tage billeder af mine kort. Beklager hvis farverne ikke virker helt rigtige.

Tak for dit besøg her på bloggen. Ha' en dejlig søndag.

Anne-Mette








1 kommentar:

  1. Super lækre kort med det skønne papir, stempler og dies...du er så god til at bruge det altsammen

    God søndag

    SvarSlet