mandag den 17. september 2018

Prima Lavender collection

Nu har jeg endelig fået taget hul på Prima's super lækre Lavender kollektion, som jeg købte i foråret.
Designpapiret er simpelthen så smukt i sig selv med lækkert metallic-folie.
Jeg har forsøgt at fremhæve det smukke papir med de mange lækre detaljer.
Jeg fik lavet disse 3 kort i lørdags, da jeg til scrap-hygge med hos en af mine skønne scrap-veninder.



Den runde ramme er lavet som et chipboard, hvor jeg har limet 3 ens udskæringer sammen.
De er skåret ud med de piercede cirkler fra Simple and basic serien.
Bladene er udskåret med dies fra Prima: Forest leaves.
Chipboard og Crystals er fra tilbehøret til serien: Lavender.
Blomster er fra Wild Orchid Crafts, og i centrum af blomsterne har jeg limet lilla glasperler.
Sommerfuglen med foil er klippet ud af et af mønsterpapirerne.



Et shaker-kort lavet med shaker og die fra Tonic.
Her har jeg igen lavet rammen som et chipboard, hvor jeg har limet 3 ens udskæringer sammen.
De små grene med hjerteformede blade er udskåret med Sue Wilsons Heart Spray dies.
Inden i shakeren har jeg kommet Licorice glass beads fra Prima. De har den kønneste lilla farve og matcher papiret perfekt(det er lidt svært at se den lilla farve på billederne)



Rammen er udskåret med Postage Stamp die fra Avery Elle.
Her har jeg igen lavet rammen som et chipboard ved at lime 3 ens udskæringer sammen.
I hjørnerne har jeg igen brugt Licorice glass beads fra Prima.
Chipboard(Every day) er fra Lavender kollektionens tilhørende chipboards.

Alle kort måler 10,5x14,8 cm og er lavet på Anita's hvide kortbaser.
Ha' en dejlig mandag
Scraphilsner

Anne-Mette

1 kommentar:

  1. Hvor er det altså nogle super søde og romantiske kort du har lavet :D

    SvarSlet