søndag den 21. oktober 2018

Tonic Studios Legacy keeper wallet

Da jeg så dette dies sæt fra Tonic, var jeg solgt. Det måtte jeg bare eje, da jeg kunne se rigtig mange muligheder i netop det sæt. Så det blev bestilt, før jeg faktisk opdagede, at dien var i A4 størrelse.
Nå, men så måtte jeg jo tage springet(som jeg længe har overvejet) og fik købt min første elektriske stansemaskine. Valget faldt på Gemini'en, og det har jeg absolut ikke fortrudt.
Min første tanke, da jeg så: Legacy keeper wallet-sættet, var, at jeg kunne lave nogle spændende herrekort/tags med sættet. Men der er rigtig mange forskellige dies med til at pynte basen, hvilket giver uendelige mulighed -så der skal laves både feminine og maskuline kort/gavetags med det sæt.
Dette er så mit første færdige resultat. Et kort til manden, hvor der indeni er lavet en lomme til penge.




 



Jeg deltager i flg. udfordringer med dette kort/gavetag:

Jeg har brugt mønsterpapir fra 13@rts. Serien hedder His and Hers Remastered.
Det er en rigtig lækker serie i vintage stil, som passer perfekt til det maskuline look.
Jeg har brugt flg. dies:
Tonic Legacy Keeper Wallet
Tim Holtz/Sizzix: Gearhead
Gummiapan: Tillykke
Dixi Craft: Dagens Mand
Crealies: Filmstrip Small
Forskellige stjernedies.

Jeg har lavet mit eget chipboard med Tillykke.
Jeg stanser ganske enkelt 3 stk. ud, som jeg limer sammen. Det giver en rigtig flot effekt.
Tandhjulene er udstanset i hjemmelavet alu-karton og selve kortet er lukket med hampsnøre.

Ha' en dejlig søndag aften derude.
Anne-Mette


1 kommentar:

  1. This is amazing .. what a great guys gift card/ money holder card. There are so many great elements and folds. Great job !! Thanks for playing at Scrap From your Heart Challenge. I wish you the best of luck. Hope to see you again.
    Dawn DT

    SvarSlet