mandag den 8. oktober 2018

Julekort med de skønne Gnomer

På weekendens Scrapbooking Convention i Middelfart fik jeg lavet enkelte kort udover at være på Layout kursus, shoppe og hygge med en hel masse fantastiske scrappere.
Disse 2 kort er lavet med designpapir fra Maja Design(I wish serien), og jeg har brugt nogle af mine ny-indkøbte lækkerier.


Til dette kort har jeg brugt flg. dies:
Tomte Gnome fra Marianne Design
Poinsetta fra Joy
Pierced Squares fra Simple and basic
Tags a lot fra Mama Elephant
Doily fra Scrap Man(nyt mærke hos Happymade)
Holly Wreath fra Cottage Cutz
Teksten er fra et af de nye sæt med tekststempler: Julen har englelyd 
fra Gitte's eget design(Hobbyboden).
Jeg har varm-embosset teksten med Rose-gold embossing powder fra Ranger.
De små bær på kransen er lavet med Nuvo Drops, der tørrer mat op.


Til dette kort har jeg brugt flg. dies:
Tomte Gnome fra Marianne Design
Poinsetta fra Joy
Pierced Circles fra Simple and basic
Tags a lot fra Mama Elephant
2 nye doilies fra Scrap Man(nyt mærke hos Happymade)

Teksten er fra et af de nye sæt med tekststempler: Julen har englelyd 
fra Gitte's eget design(Hobbyboden).
Jeg har varm-embosset teksten med Rose-gold embossing powder fra Ranger.

Snevejret i cirklen er lavet med min nye embossing folder Softly Falling fra Crafters Companion.
Den laver de smukkeste "bløde/runde" snefnug.

Scraphilsner
Anne-Mette

1 kommentar: