lørdag den 5. januar 2019

Gaveæske med dobbelt slider-kort

Jeg vil starte med at ønske jer alle et godt nytår. Håber I har haft en dejlig juleferie. Det har jeg, og jeg har virkelig nydt at hygge med familie og venner.
I dag får i inspiration til et slider-kort med tilhørende æske, som kan bruges til et gavekort eller en pengegave. Det er mit DT bidrag på Happymade's blog i dag.
Den æske som jeg tidligere har designet til 10x10cm kort med kuverter passer perfekt til det tilpassede slider-kort, som jeg også tidligere har vist her på bloggen. Jeg er ret vild med at lave gaveæskerne og de sjove slider-kort.
Derfor vil jeg ikke bruge en masse krudt på at beskrive fremgangsmåden igen, men i stedet linke til de to tidligere indlæg, hvor i finder mål og fremgangsmåde:

Jeg deltager i flg. udfordring:





 



Jeg har brugt flg. materialer:
Mintay Papers - Design papers - Dear Diary - 12x12"
Linnen karton - 12x12" - Shell Pink (582050)
Crafter's Companion - Neenah Desert Storm Kraft
Tonics Studios - Craft Perfect - Glitter Card - Welsh Gold
Studio Katia - Sequins Rose Gold
Simple and basic - Die - Tillykke
Magneter - Ø8x1mm
Bånd fra gemmerne.

Det var alt fra mig i dag. Håber I må få en dejlig weekend med tid til at være kreative.

Scraphilsner
Anne-Mette
 


6 kommentarer:

  1. Et flott kort med tilhørende eske som er veldig vakkert pyntet. Takk for at du deltar på vår utfordring hos scrap from Your heart.
    Dt-Katrine

    SvarSlet
  2. Rett og slett nydelig, takk for at du er med på utfordringen til Scrap from your Heart, vinter i rosa, Klemm Dt Jorunn

    SvarSlet
  3. Nydelig gaveeske og kort.
    Tusen takk for at du deltar i januarutfordringen hos Scrappelyst.


    DT Hege.

    SvarSlet
  4. Åhh, det var bare rett og slett helt nydelig, alt sammen <3 Tusen takk for herlig inspirasjon, og for at du deltar hos Scrap from your heart! Klem fra DT Anita :-D

    SvarSlet
  5. Så nydelig kort og eske. <3
    Tusen takk for at du deltar hos scrap From Your heart.

    Klem DT Line

    SvarSlet
  6. Hei Anne Mette! Er du klar over at dine bilder fra din blog blir brukt av en selger på Ali Express som selger dies ?

    SvarSlet