tirsdag den 3. april 2018

Konfirmationskort 2018

Jeg har lavet dette konfirmationskort til kortkassen, som trænger til at blive fyldt op.
Jeg lagde mig med en træls influenza midt i marts, så det er ikke blevet til så mange kort til kortkassen, da vi jo først og fremmest skulle ha' lavet invitationer til Andreas' konfirmation. 
Ellers har jeg mest fået weekenderne til at gå med at lave konfirmationskort
på bestilling til forårets konfirmander.
De er lavet med temaer, datoer og navne på konfirmanderne, så de offentliggøres først senere. 
Jeg er ret vild med min nye Gift Card Bag die fra Tim Holtz, og det sæt er brugt til dette kort.




Kortet måler 10,5x14,8 cm. Basen består af kraft karton.

Jeg har brugt designpapir fra Maja Design's serie: Denim and Friends.
Det lille tag i lommen har jeg skåret ud i hånden.
Det er stemplet med et konfirmationsstempel fra Felicita Design

Jeg har brugt flg. dies:

Håber dette kan være til inspiration for dig, hvis du lige mangler et kort til konfirmanden.
Tak for besøget og mange scraphilsner fra

Anne-Mette





Ingen kommentarer:

Send en kommentar