søndag den 1. april 2018

Maskulint kort med Maja Design

I dag viser jeg lige et maskulint kort, som jeg har lavet til en 73-års fødselsdag.
Jeg har brugt designpapir fra Maja Design.



Kortbasen er lavet af kraft karton. Kortet måler 10,5x14,8cm.
Under designpapiret er et sort stykke karton, der måler 10x14,3cm.

Jeg har brugt 3 forskellige sæt Tags dies:
CREAlies - Die - Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags - 10
CREAlies - Die - Crea-Nest-Lies Labels & Tags - 10
Avery Elle Postage Stamp Elle-ments Die

Murstensbaggrunden er lavet med:
Sizzix Thinlits Die Set 3PK - Mixed Media #3

Til tallene har jeg brugt:
Craft Emotion Dies - Numbers (small)

Teksten er stemplet med et sæt stempler fra Dixi Craft.

Tak for dit besøg her på bloggen. På snarligt gensyn.

Anne-Mette




Ingen kommentarer:

Send en kommentar