mandag den 4. juni 2018

Studenterkort 2018

Jeg viser her 3 enkle studenterkort, hvor jeg har valgt at studieretningen fremgår
udover selvfølgelig huen i den "rigtige" farve.


HHX-studenten:

 Den internationale STX-student:
Da dette kort er til en international STX-student, har jeg sat et flagbånd på huen.
Jeg fandt et billede af et flagbånd på nettet, som jeg har printet og klippet ud. Dernæst er det limet på kanten af det røde bånd.

HTX-studenten:
Kortene måler 10,5x14,8cm.
Jeg har brugt linnen karton i de forskellige farver.
Mønsterkarton er fra Studio 75's serie The Peony Avenue.
Jeg har brugt flg. dies:
MFT Die-Namics alfabet
Dixi Craft: stor studenterhue
Dan Dies: Student
ByLene: Stjerner
Desuden har jeg brugt træstjerner fra Studio Calico.

Det var alt fra mig i dag. Ha' en dejlig mandag.

Anne-Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar