mandag den 9. oktober 2017

Maskuline kort

Hjemvendt efter en skøn weekend til Scrapbooking Convention i Middelfart,
hvor jeg har hygget mig max. i skønt selskab, sidder jeg lige og kigger på mine nyindkøbte scrapsager. Jeg har fået mange lækre ting med mig hjem, som jeg glæder mig til at få taget i brug.

Som altid er 1. prioriteten at få snakket med en masse dejlige piger, som også brænder for Scrapbooking. Men jeg fik altså også shoppet og lavet enkelte kort.

Hjemmefra havde jeg besluttet, at der skulle laves maskuline kort, da dette var en
mangelvare i kort kassen. Det blev ikke til alverden, men lidt har jo også ret ;-)

Jeg fik lavet disse 4 kort. Alle med Designpapir fra Maja Design.








Tak for dit besøg her på bloggen. Håber du får en dejlig dag.
Scraphilsner fra
Anne-Mette

3 kommentarer:

  1. Som altid, når det kommer fra din hånd, er det mega lækre kort du har fået lavet :D

    SvarSlet