mandag den 16. november 2015

Christmas Cards

Jeg var til sommerhus hyggescrap i lørdags, hvor vi havde den skønneste dag. Udover et besøg hos Klittens Hobby i Hvidesande og stor lækker frokostbuffet i Røgeriet -så fik jeg da også lavet et par kort.
Mønsterpapiret er fra Maja Designs Vintage Frost serie.
Jeg har brugt dies fra MFT dienamic circle og rectangle, Cheery Lynn banner, Spellbinders Circle Delight og Merry Christmas er fra IO. 


Her et par close-up fotos. Jeg er vild med dien fra IO, som Merry Christmas er udstanset med.






Snefnug er af træ. Det og teksten har fået et lag glitter med Wink of Stella

Mit andet kort er lavet med papir fra samme serie og et lignende motiv som på det første.


Jeg har igen brugt Spellbinders Circle Delight og Circle-die fra MFT.


Igen et close-up foto. Under julestjernen sidder en lille bjælde. Det er hyggelig at ryste kortet let og høre bjældens klang.


Tak fordi du kiggede med.
Anne-Mette




1 kommentar: