mandag den 11. juni 2018

Studenterkort 2018

I weekenden fik jeg lavet to studenterkort med designpapir fra 13arts' Until Dawn serie.
De er til en HHX- og en HTX-student.

HHX-student:
 
Kortet måler 10,5x14,8cm.
 Jeg har brugt flg. dies:
ByLene: Bøger
Sizzix: Ugle
Dixi Craft: Student
ByLene: Stjerner
Studenterhuen har en af mine søde scrap-veninder skåret ud på Silhouetten.

HTX-student:
 
Kortet måler 10,5x14,8cm.
Jeg har brugt flg. dies:
Dixi Craft: Studenterhue
Marianne Design: Alfabet
Dixi Craft: Tal
ByLene: Stjerner


Jeg er allerede blevet ret vild med alfabetet fra Marianne Design. Jeg håber, der udkommer et Uppercase sæt i samme serie, så det også kan bruges til navne på kortene.


Det var alt fra mig i dag. Ha' en dejlig mandag.


Anne-Mette

2 kommentarer:

  1. Igen en portion super flotte kort fra dig.
    Du har ret - de bogstaver er flotte. Kan man undvære dem ? LOL. Næh, må vist have kigget nærmere på dem.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle flotte og skønne studenterkort, jeg får helt lyst til at sætte mig ved kreabordet og lave et par kort

    SvarSlet