tirsdag den 17. oktober 2017

Halloween/Autumn Card

Jeg overraskes hvert år over de smukke farver naturen iklædes om efteråret.
Det er for mig den smukkeste årstid, hvis jeg udelukkede skal bedømme efter den farvepalette, jeg finder udendørs på gåturen. Det er så hyggeligt at se, som der pyntes op udendørs til Halloween bl.a. med græskar med lys i.

Jeg blogger i dag med et efterårskort lavet med de smukkeste Designpapirer Amber Moon fra Prima Marketing. Det har de flotteste kobber-metallic detaljer. Jeg har tilføjet lidt ekstra kobber på papir og blomster med kobber foil.








Jeg har tilmeldt kortet flg. udfordringer/
I participate in following Challenges:




Dies R Us #83 Leaves
I have used Prima Cutting Dies: Forest Leaves and Moroccan Foliage.

Kort o Mania #185 bånd/blonder


Tak for dit besøg og på glædeligt gensyn.

Anne-Mette




6 kommentarer:

  1. Beautifully designed! Thanks so much for playing in our ‘Leaves’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    SvarSlet
  2. This is simply stunning! Just gorgeous. Thanks for sharing at Dies R Us..so happy you joined us!

    SvarSlet
  3. Beautiful card with the lovely papers and flowers! Thanks so much for joining us at Dies R Us for the challenge!

    SvarSlet
  4. Kjempeflott høstkort, nydelige detaljer og flotte farger.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem fra Sissel

    SvarSlet
  5. Lekkert!
    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart

    DT-Heidi

    SvarSlet
  6. Flott kort! Tusen takk for at du deltar på Hjerteboden sin oktober utfordring. Monica A. DT

    SvarSlet