søndag den 19. november 2017

Gaveæsker og gavepose til overraskelser.

I går var jeg til Julescrap-hygge hos Happymade. Det var i dejlig dag i skønt selskab.
Der blev snakket, handlet, udvekslet ideer og ikke mindst lave smukke kreationer.
Jeg fik lavet 3 gaveæsker til Ritter Sport og en enkelt gavepose.

Her ses hvad jeg fik lavet udover at snakke, handle og hygge med pigerne.



Æskerne er lavet til alm. størrelse Ritter Sport. Fremgangsmåden kan se i mit blogindlæg fra i går: Gaveæske Vejledning.
Jeg har brugt Crafty Owl Box Buster til udregning af målene til denne str. æske. Jeg har brugt flg. mål på min Ritter Sport: 94x94x16mm. Der er tillagt 1-2mm, da jeg ikke ønsker, det skal være for svært at komme chokoladen ned i æsken.

Målene til denne str. æske er som følger:
Papirstr. 17,7x17,7cm
Punch og scor ved: 7,7 og 10,0 cm på alle sider.
Mønsterpapir på forsiden er 9,1cm
Mavebæltet er 5cm bredt.

Jeg har brugt Mønsterpapir og diecuts fra Studio Light.
 
Jeg har tilmeldt denne gavepose flg. udfordringer:


Gaveposen jeg her har pyntet er købt hos Søstrene Grene.
Designpapiret er fra Studio Light.

Jeg har brugt flg. dies til pose og æsker:
Amy Design Die - Wintertide - Snowflake
Yvonne Creations die - Merry Christmas
By Lene - God Jul

Nellie Snellen - Conifer branches


Til både æsker og pose har jeg brugt glitterkarton fra Søstrene Grene, Snowpen fra Penarts, Poinsettias fra Wild Orchid Craft, sølvglitter fra 13arts og halvperler fra Dixi Craft.
Kanter er sværtet med Distress Ink: Pumice Stone.

Tak for dit besøg her på bloggen. Ha' en dejlig søndag.
Scraphilsner

Anne-Mette


6 kommentarer:

  1. Super flotte ting du har fået lavet...det er alt selvfølgelig fra din hånd ;-)

    SvarSlet
  2. Så nydelige ting du har laget.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem fra Sissel

    SvarSlet
  3. Super søde ting du har lavet. Jeg har tilladt mig at lifte og har linket til din side.

    SvarSlet
  4. Super flotte og i skønne farver. Stemplerne du har brugt er skønne hvem er de fra? Har happymade dem?

    Lene

    SvarSlet
  5. Så smukke sager du fremstiller. :-)

    SvarSlet