søndag den 19. februar 2017

Prima Tags


I går var jeg til scraphygge hos Scrapbook Fun i Give. Det var en skøn dag i dejligt selskab. Der blev handlet, snakket og hygget -og samtidig fik jeg skam også lavet noget.
Tags er noget jeg sjældent laver. Jeg besluttede mig hjemmefra, at jeg skulle lave Tags. Det blev til 3 stk. Alle lavet med Design papir fra Prima's serie: Tales of You & Me.

1. Tag







2. Tag






3. Tag







Kort


Det blev også til et enkelt kort. Design papiret er fra Rossibelle serien fra Prima. Det har den fedeste effekt med metallic foil, som nok desværre er lidt svært at se på billederne. 


Embellishments, blomster og dies, der her er brugt, er alle fra Prima.

Tak for dit besøg. Ha' en dejlig søndag derude.
Scraphilsner
Anne-Mette










3 kommentarer:

  1. Wow sikke smukke tags og kort.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle smukke tags og i dejlige farver. Tag 1 har du en smuk blad die,
    kan man få at vide hvem den er fra

    SvarSlet
  3. De blad-dies jeg har brugt er fra Prima Marketing.

    SvarSlet