mandag den 8. oktober 2018

Udfordringskort og Layoutkursus til Convention i Middelfart.

I weekenden var jeg til Scrapbooking Convention i Middelfart. Det var en dejlig weekend sammen med scrapveninderne, og vi hyggede os max. Det er skønt at deltage i et så velarrangeret event, hvor det samtidig er muligt at få ny inspiration og handle hos de mange lækre butikker.
Jeg deltog i begge kortudfordringerne. Til den første udfordring skulle vi lave et kort ud fra en skitse og i den anden var der et tema, der lød på Regnbue.

Mit kort til skitsekonkurrencen:


Til dette kort har jeg brugt designpapir, crystals og blomster fra Primas Cherry Blossom serie.
Jeg har brugt flg. dies:
Simple and basic: pierced cirkles
Simple and basic: pierced rectangles
Simple and basic: pierced tags
Crealies: XXL39
Teksten er fra Gitte's(Hobbyboden) eget design. Jeg har stemplet med Versamark og varmembosset med rose-gold embossing powder fra Altenew.
Jeg har brugt chipboards fra Scrapiniec og Wycinanka, hampsnøre og gaze.

Mit Regnbue-kort:


Til dette kort har jeg lavet en baggrund i lidt alternative regnbuefarver. Jeg har malet med 7 forskellige farver Distress Oxides på akvarelpapir. Baggrunden fik lige lidt sort Splash fra 13@ats.
De koblede stjerner er udskåret med en die fra Studio Light nr. WT104.
Jeg penslede stjernerne med lim og dryssede transparente micro glasperler fra 13@rts på.
Til teksten har jeg brugt et sæt stempler og dies fra MFT-dienamics. Stempelsættet hedder: All smiles og dies-sættet hedder: Double the smiles.
"Smile" er udskåret 3 gange og limet sammen til et chipboard.

Jeg var så heldig, at jeg vandt 2 fine præmier med mine kort. Tusind tak for det.
Tak til alle jer der stemte på mine kort blandt alle de smukke bidrag.

Ud over at få snakket, shoppet og hygget max. var jeg også på mit førte Layout kursus nogensinde. Det var et rigtig godt kursus med Aida Domisiewicz fra 13@rts.
Hun er utrolig dygtig, og rigtig god til at undervise og guide os som kursister.
Vi blev virkelig introduceret til begrebet fussy cutting. Vi klippede blomster, blade og sommerfugle ud af designark/acetate i stor stil.
Jeg har jo ikke noget at sammenligne med, men for mig var det et super godt Layout kursus, hvor jeg lærte nye teknikker og fik genopfrisket gamle. 

Jeg fik lavet dette Layout:


Det var alt fra mig i dag. Ha' en dejlig efterårsdag derude.
Anne-Mette





Ingen kommentarer:

Send en kommentar