lørdag den 26. maj 2018

Maskulint kort

I dag viser jeg et maskulint kort til en 85-års fødselar.
Jeg synes, altid det er en udfordring at lave de maskuline kort, men samtidig synes jeg,
det er spændende.
Efterhånden har jeg også fået udvidet mit lager, med dies og andet, der passer til herre-kortene.
Jeg har brugt designpapir fra Maja Design.

 Jeg deltager i flg. udfordringer med dette kort:



Kortet måler 12,5x17,5 cm.
Kortbasen er lavet i kraft karton.
Jeg har brugt flg. dies:
Whispers Die-Versions Bricks Background Die
MFT Die-Namics Numbers
MFT Die-Namics Blueprints 18
Nellie Snellen Multi Frame Dies - Straight Dotted Round
Nellie Snellen Hjertelig Tillykke med Dagen

Jeg har revet en side ud af en gammel bog og revet et stykke til.
Ovenpå er den udskårede murstens diecut, som jeg har klippet til med ukurante sider.
 Tallene er stanset ud i sort og sølv glitter karton og limet sammen, så der bliver en skyggeeffekt.
Kanterne på mønsterpapiret og tag er distressede og sværtet med Distress Ink Pumice Stone.

Det var alt fra mig på endnu en varm sommerdag.
Ha' en dejlig weekend.

Anne-Mette



2 kommentarer:

  1. Synes du klarer å lage utmerkede herrekort jeg, lekkert :) Takk for at du deler det med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlet
  2. Veldig stilig herrekort! Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    SvarSlet