lørdag den 27. maj 2017

Studenterkort

I får her billeder af flere studenterkort, jeg har lavet til dette års studenter.
Det glæder mig rigtig meget, at min søn bliver student den 19. juni i år, og vi ser frem til at fejre ham.
I år er det præcis 25 år siden. jeg selv blev student -som tiden dog flyver afsted.

Jeg har tænkt, at det ville være flot, hvis jeg kunne udstanse et mønster i det øverste lag karton.
 Gennem dette mønster skulle man kunne se farven på det karton nedenunder, som så selvfølgelig skulle have den farve, som båndet på studenterhuen havde.
Det er jo netop båndets farve, der markerer hvilken studieretning studenten har afsluttet.
Og det lykkedes mig at finde en die hos Happymade.
Jeg har lavet disse enkle studenterkort. Hvilken studieretning de henvender sig til, står under billederne.

Jeg har brugt flg. dies:
Creative Expressions-By Sue Wilson-Melbourne Doily
Dixi Craft: Studenterhue MD0033
Nellie Snellen: Student
Roxy Stamps Die: Rund

HTX-studenten

STX-studenten

HHX-studenten

Ha' en dejlig solrig weekend.
Scraphilsner

Anne-Mette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar