onsdag den 15. marts 2017

Kursus med Lady E

Som lovet kommer her nogle billeder af de 2 kort, jeg fik lavet på kortkurset med dygtige Lady E ved weekendens Scrapbooking Convention i Middelfart. Jeg er rigtig glad for at have hilst på hende og haft fornøjelsen af at være på kursus hos hende.

Mit første kort fra kurset.

Må indrømme at jeg gik all-in med glitter.

Layering: Her ses lag på lag opbygningen.

Mit andet kort fra kurset.

Glitter, glitter og glitter.

Layering.

Studio75 laver noget rigtig lækkert papir. I butikken solgte de nogle lækre kortpakker, som indeholdt alle materialer til et kort. Da jeg efter en hel del shoppen havde lidt svært ved at komme i gang med at lave noget, købte jeg en kortpakke og fik lavet dette kort.
Så var jeg jo også lidt i træning til kurset om søndagen.




Tak for dit besøg.

Anne-Mette




Ingen kommentarer:

Send en kommentar