torsdag den 31. marts 2016

Easter/Spring Card

Jeg deltager med dette kort i flg. udfordringer:





Impression Obsession dies: DIE169-R, DIE166-F og DIE090-Y
Desuden har jeg brugt Spellbinders til kortbase og doily.

Designpapiret er fra Maja Design: Vintage Spring Basics

Jeg har brugt figurer, som jeg har støbt med stengips i silicone forme.

Med Wink of Stella har jeg påført glitter på gipsfigurer og blomster.

Dette påske kort er samtidig et fødselsdagskort.

Tak fordi du kigger med. Hav en dejlig dag.

Anne-Mette



3 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    Linda

    SvarSlet
  2. Meget smukt og elegant kort med mange lækre detaljer
    Anne

    SvarSlet
  3. A beautiful card Anne-Mette, love all the elements you have used.
    Thank you for joining our challenge at
    Let's Craft and Create this week and good luck.. Ursula Uphof DT

    SvarSlet