mandag den 10. december 2012

Julekort


Så er det blevet tid til at blogge lidt igen. Vi er nu kommet godt på plads i vores nye hjem og mit scrap-værelse er ryddeligt. Nu mangler jeg bare diverse hylder til opbevaring af alt det tilbehør, der er rart at have lige ved hånden. I scrap-klubben, hvor jeg igen har fået tid til at deltage, har vi lavet julekort. Jette underviste i Jette-kort. Dejligt med inspiration. Her er er et af mine julekort.
Jeg har brugt lækre dies fra Memory Box samt Tim Holtz.


3 kommentarer:

  1. Dejligt at se dig i blog-land igen ;-) det er et rigtig fint kort. En skam jeg ikke kunne den aften jette underviste, men så kan jeg jo finde inspiration hos jer der deltog ;-)

    SvarSlet
  2. Og dine kort er bare så smukke, elsker de alternative farver! Dejligt at se dig i klubben igen, og at der er tid til at være kreativ igen :)

    SvarSlet
  3. Velkommen tilbage... dejligt at se dig igen. Og sikke et smukt kort med den fine rosetteblomst ( tak for lån )
    Vi ses onsdag
    Ha en dejlig og kold 11. december

    SvarSlet